Banca Comerciala Romana

Banca Comerciala a Romaniei, parte a grupului Erste si liderul pietei bancare din Romania, si-a relocat parte din birourile centrale in cladirea The Bridge. Acesta a devenit astfel sediul principal al bancii, iar compania noastra a fost aleasa de BCR drept partener de incredere pentru proiectarea si instalarea solutiilor audio-video pe intreaga suprafata inchiriata - 18.000 mp, dispusi pe 5 etaje.

Design & Build – un singur integrator cu capacitate de proiectare si executie


"A fost un proiect provocator in care am cautat sa integram cele mai noi tehnologii audio-video si in acelasi timp sa oferim utilizatorilor cea mai buna experienta posibila in utilizarea sistemelor. Toate acestea au fost integrate in design-ul exceptional realizat de faimoasa companie de arhitectura Epstein."

George Boboc, Managing Director – GBC

Nevoile BCR, provocarile noastre

Principalele solutii audio video integrate in noul sediu BCR au vizat:

✔ peste 150 de sali de meeting si videoconferinta integrate
✔ sali multifunctionale cu pereti foldabili
✔ auditorium
✔ main boardroom
✔ huddle rooms
✔ cafeterias si coffee points
✔ digital signage integrat on premise

GBC, partener de incredere pentru Banca Comerciala Romana

GBC raspunde provocarii printr-un design inovator, asigurand cea mai fiabila tehnologie AV intr-o suita de solutii integrate bazate pe scenarii de operare si automatizari complexe pentru a oferi utilizatorilor o experienta user friendly.

Tip Societate cu capital privat
Fondata 1990
Tara Romania
Sediu Bucuresti
Industrie Financiar-bancara
Capital Peste 300.000.000 Euro
Angajati Peste 7.000
Valoare proiect Peste 1.000.000 Euro
Solutii implementate AV, Digital Signage, Room Booking System, Control Access, Audio System, IT Infrastructure, Auditorium
Servicii Design, Concept, Proiectare,Integrare, Executie, Mentenanta
Tehnologie de ultima generatie pentru solutii de colaborare

Solutiile audio-video proiectate de GBC includ elemente de design inedite precum  rularea de continut personalizat la pornirea sau interactiunea cu display-urile Sony Bravia, automatizari bazate pe scenarii de functionare precum smart startup la  detectarea prezentei umane, dar si integrari de tip BMS precum initieri automate ale  secventelor de oprire hardware, echipamente AV, lumini, rolete pentru asigurarea  consumului energetic impus.

Indiferent de sala aleasa sau etajul pe care se afla, utilizatorul va avea aceeasi experienta in folosirea echipamentului AV, incuranjand-se astfel colaborarea si munca in echipa. Timpii pierduti cu deslusirea modului de functionare a unei sali de meeting au fost redusi cu peste 60%.

Parteneriate menite sa ofere plusvaloare solutiilor implementate

Parteneriatele noastre cu producatori de top din industria AV si calitatea serviciilor noastre au asigurat derularea unui proiect livrat la timp si in conditiile agreate:

✔ Sony - solutii de afisaj - colaborare si digital signage
✔ Extron - infrastructura AV, control si automatizare
✔ Projecta si Screen Innovations - ecrane de proiectie speciale pentru continut full HD sau 4K
✔ Cisco – solutii de videoconferinta

Comunicare interna eficienta si motivationala prin Digital Signage

Solutiile noastre de digital signage integrat augmenteaza experienta aducand un plus de comunicare corporate atunci cand ea este necesara, o ambianta placuta prin selectarea locala a sursei de continut audio si un plus de siguranta prin difuzarea automata de mesaje de avertizare in cazul unui incident.

De la huddle rooms la boardroom

Indiferent ca te afli intr-o sala de mici dimensiuni sau in cel mai avantgardist boardroom din Romania, experienta trebuie sa fie aceeasi. Sunetul clar, directionat corect pentru a crea o experienta imersiva atunci cand te afli intr-o sesiune de videoconferinta sau solutiile de urmarire automata a vorbitorului activ, un design curat care elibereaza masa de microfoane si o rezerva pentru ceea ce este cu adevarat important: interactiunea umana, toate contribuie la unicitatea solutiilor noastre.

Auditorium modular

Auditoriumul este spatiul modular, multifunctional care poate fi folosit ca atare sau impartit in doua, trei sau patru sali de intalniri separate, fiecare cu propria solutie audio-video, propria solutie de control si independente 100%. Indiferent de pregatirea sau priceperea tehnica a prezentatorului, controlul echipamentelor AV, luminii, roletelor sau altor dispozitive din sala se poate realiza apasand un singur buton.

Cafeterias si coffee points

Pe intreaga suprafata inchiriata de 18.000 mp, proiectul a inclus 2 cafeterias si 4 coffe points pentru fiecare dintre cele 5 etaje. dotate de GBC cu solutii profesionale de digital signage on premise. Solutiile de digital signage sunt bazate pe infrastructura AV over IP de la Wyrestorm, solutie securizata in mediul clientului dar si pe displyaurile profesionale Sony instalate cu accesorii de inalta fiabilitate de la Chief Legrand. Aplicatia software de realizare si gestiune a continutului este bazata pe sistemele DISE si ruleaza pe serverele local BCR fiind controlata de la distanta cu ajutorul infrastructurii Extron.

Solutiile audio asociate aplicatiei de digital signage sunt furnizate de Bose si presupun atat sincronizarea sunetului cu continutul audio-video al aplicatiei de signage cat si asigurarea sonorizarii ambientale in spatiile de relaxare. Cu ajutorul aplicatiei DISE, clientul poate rula continut video, audio si de oricare alta natura incluzand feeduri RSS, legaturi cu bazele de date SQL sau aplicatii specifice. Mai mult, continutul poate fi distribuit preferential catre anumite sau toate displayurile, in mod dinamic sau programat.

 

 

GBC – incredere dincolo de business

"Cladirea The Bridge creeaza un mediu propice comunicarii si schimbului de experienta intre angajati. Solutiile AV implementate in birourile noastre centrale fac din acestea top of the line-ul industriei de banking. Din perspectiva IT si a infrastructurii, cladirea The Bridge integreaza toate solutiile necesare pentru ca operatiunile noastre sa functioneze perfect."

Octavian Damsa, Deputy Executive IT Director - BCR

 

 

Parteneriat de durata

Noi, la GBC®, oferim mult mai mult decat un serviciu, impreuna construim un parteneriat de durata. Asiguram servicii de design, proiectare, instalare si punere in folosinta. Oferim sesiuni de instruire pentru a ne asigura ca obtii beneficiile maxime si ROI rapid in urma proiectului. Servicii de mentenanta si service menite sa prelungeasca ciclul de viata al proiectului tau sunt oferite 24/7 prin programul de asistenta helpdesk.gbc.ro.