Optiuni pentru sistemele de discutii

Spre deosebire de un sistem clasic de discutii, sistemul de discutii integrat cu diferite optiuni este creat pentru a se adapta unei mari varietati de tipuri de aplicatii. Flexibilitatea, controlul si personalizarea la nevoile clientului sunt astfel trei dintre principalele caracteristici ale unui sistem de discutii integrat.

Personalizeaza sistemul tau de discutii. Ce optiune ti se potriveste?


Design-ul potrivit si tehnologia de ultima generatie aduc oamenii impreuna pentru a inspira creativitatea si actiunea. Daca scopul tau este inovatia, daca iti propui ca activitatea ta sa iasa din tipare, trebuie sa creezi un mediu propice formarii de noi idei.

Atunci cand vorbim despre audioconferinta sau teleconferinta, vorbim despre o platforma care permite utilizatorilor sa conlucreze dincolo de barierele impuse de distanta dintre ei, totul rezultand intr-o crestere a productivitatii, a acuratetei si a eficientei. Totul la o simpla apasare de buton.

Profita de solutiile oferite de tehnologia de ultima generatie si ofera-le participantilor la sedintele si intalnirile pe care le organizezi confortul de care au nevoie pentru eficienta maxima. Sistemele de audioconferinta sau teleconferinta sunt solutia optima pentru a oferi transparenta decizionala sedintelor si conferintelor. In plus, intr-un design intuitiv, sistemele de discutii integrate ofera functionalitati esentiale precum posibilitatea de a vota intr-un mod democratic, in concordanta cu legislatia din Romania. Satisfac, de asemenea, nevoia de documentare a sedintelor, fie ca vorbim despre inregistrari audio-video, rapoarte sau minute ale intalnirilor. Totul rezumandu-se in economisirea timpului pierdut in deplasari si a spatiului unei intregi sali de conferinte.

Ce tipuri de optiuni se pot adauga unui sistem de discutii?

Complexitatea unui sistem de discutii nu cunoaste limite. Solutiile ce se pot integra unui sistem clasic de conferinte vor face din sala de sedinte a organizatiei tale un mediu extrem de usor de utilizat, optimizat pentru a veni in intampinarea nevoilor tale. Astfel, unui sistem clasic de discutii i se pot integra:

Sistem de vot
Sistem de traducere simultana
✔ Optiuni de inregistrare
✔ Functii de autentificare
✔ Videotracking
✔ Functii de centralizare date
✔ Sistem de proiectie
✔ Control camera etc.

Ofera echipei tale optiuni de comunicare avansate si de incredere

Modul de comunicare si relationare in cadrul sedintelor de plen trebuie continuu adaptat inovatiilor tehnologice. Tehnologiile de colaborare iti permit realizarea de conferinte, training-uri, work-shop-uri si webinarii la distanta, persoanele selectate avand posibilitatea de a participa la cursuri de oriunde ar fi sau de a urmari inregistrarea ulterioara a acestora in orice moment le este potrivit.

Parteneriat de Durata

Noi, la GBC, oferim mult mai mult decat un serviciu, impreuna construim un parteneriat de durata. Asiguram servicii de design, proiectare, instalare si punere in folosinta. Oferim sesiuni de instruire pentru a ne asigura ca obtii beneficiile maxime si ROI rapid in urma proiectului. Servicii de mentenanta si service menite sa prelungeasca ciclul de viata al proiectului tau sunt oferite 24/7 prin programul de asistenta helpdesk.gbc.ro.