Carrefour Romania

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. Primul hipermarket Carrefour a fost deschis pe 15 iunie 1963 in localitatea Sainte-Genevieve-des-Bois, avand peste 2500 de metri, de trei ori mai mare decat orice alt retailer de atunci. 39 de ani mai tarziu, in anul 2001, pe 27 iunie, Carrefour a fost primul retailer care a adus conceptul de hipermarket si in Romania, punand astfel bazele pietei de retail “under one roof”.

Comunicare de inalta calitate


Retailerul Carrefour este focusat pe dezvoltarea sa in ceea ce priveste partea de modernitate si inovatie. Magazinele sunt la o anumita perioada de timp remodelate, ele au un univers client (zona receptie clienti) foarte bine dotat din punct de vedere tehnic si al accesibilitatii pentru client. Din dorinta de a dezvolta o comunicare cat mai buna cu clientii, compania Carrefour Romania a achizitionat de la GBC un sistem de comunicare intercom manufacturat de HTDZ.

Sistemul de comunicare intercom HT-DZII integrat de GBC® faciliteaza transmiterea bidirectionala a mesajelor si este format din microfon tip gooseneck, difuzor si control al volumului integrat pentru zona din interiorul ghiselului si difuzor cu microfon integrat pentru zona din exteriorul ghiseului.

Tehnologia folosita de sistemul de comunicare intercom HT-DZII permite comunicarea handsfree pe doua cai, dar si optiunea de inregistrare a convorbirilor. In plus, sistemul include functie de reducere a zgomotului de fundal, furnizand astfel un sunet clar in ambele parti ale ghiseului.

Prin alegerea sistemul de comunicare intercom HT-DZII integrat de GBC®, retailerul Carrefour Romania asigura o comunicare de inalta calitate cu clientii, fara zgomote de fundal, interferente sau alte elemente perturbatoare.

Parteneriat de durata

Noi, la GBC®, oferim mult mai mult decat un serviciu, impreuna construim un parteneriat de durata. Asiguram servicii de design, proiectare, instalare si punere in folosinta. Oferim sesiuni de instruire pentru a ne asigura ca obtii beneficiile maxime si ROI rapid in urma proiectului. Servicii de mentenanta si service menite sa prelungeasca ciclul de viata al proiectului tau sunt oferite 24/7 prin programul de asistenta helpdesk.gbc.ro.