Spitalul de Pediatrie Pitesti

Oferind asistenta medicala tuturor copiilor cu varsta cuprinsa intre 0-18 ani, Spitalul de Pediatrie din Pitesti asigura servicii medicale de ambulatoriu de specialitate si spitalicesti, consultatii, tratament, chirurgie, analize medicale si imagistica medicala. Deoarece spitalul realizeaza activitati complexe, utilizarea unei solutii de management a fluxului mare de pacienti este absolut necesara. Prin implementarea solutiei profesionale de ticketing, spitalul resuseste sa ofere servicii medicale de calitate, sa creasca gradul de satisfactie al pacientilor ce vin la tratament si sa gestioneze in mod eficient numarul persoanelor ce solicita ingrijri medicale.

Solutie digitala de ticketing pentru imbunatatirea managementului si a operativitatii


In cadrul unitatii spitalicesti din Pitesti intalnim cabinete oftalmologice, stomatologice, dermatologice, neurologie, sectii de chirurgie si ortopedie si laboratoare de recuperare pentru copii. Doctorii, asistentele si personalul medical al spitatului ofera servicii medicale copiilor cu varsta de pana la 18 ani, tratand anual peste 30.000 de pacienti.

Avand in vedere diversitatea cabinetelor medicale si specializarile acestora, fluxul mare al pacientilor si nevoile persoanelor care vin la spital, unitatea pediatrica din Pitesti a ales solutia de ticketing pentru a gestiona in mod eficient numarul pacientilor si pentru a reduce considerabil timpul petrecut in sala de asteptare.

Alaturi de Smart Office Solutions, in cadrul salii de asteptare a Spitalului de Pediatrie Pitesti am implementat cu succes solutia profesionala de ticketing. Pacientii pot alege din cele 15 cabinete, serviciul medical de care au nevoie, fiindu-le indicat timpul de asteptare si numarul de bilete care sunt luate de catre alti pacienti pentru respectivul serviciu medical. In cabinet, fiecare doctor are un laptop ce indica in timp util numarul pacientilor programati pentru acea zi. Datorita specializarilor multiple, doctorii dispun de o platforma web-based ce inregistreaza tipul solicitarilor, al pacientilor si al programarilor pentru ziua in curs, indicand prin intermediul sms-urilor si al e-mail-urilor numarul programarilor. Software-ul utilizat permite si programarea online, pacientii primind un ticket pentru solicitarea inregistrata, reducand astfel timpul petrecut in sala de asteptare.

Dispenser-ul profesional din cadrul Spitalului de Pediatrie Pitesti reprezinta solutia moderna prin care medicii, asistentele si personalul spitalului reusesc sa monitorizeze eficient numarul solicitarilor si al pacientilor. Mai mult decat atat, ecranul tactil al dispenser-ului le permite acestora sa afle in timp util informatiile de care au nevoie: numarul cabinetului, numele doctorului si timpul de asteptare. Ecranul de 22'' permite afisarea lizibila a informatiilor si reducerea cozilor la ghiseul pentru informatii, asigurand buna organizare si gestionare a fluxului mare de pacienti.

Solutia de afisare profesionala Sony asigura comunicarea cu pacientii prin prezentarea continutului si actualizarea acestuia in timp real pentru a evita aglomerarea in sala si pentru a solutiona in cel mai scurt timp problemele medicale pentru care pacientii solicita ajutor. Rezolutia 4K a display-ului Sony ofera experiente vizuale high-end si faciliteaza procesul de transmitere al informatiilor prin adaptarea continutului in functie de context (program vizite, mesaje de interes public si indicatii de protectie pentru evitarea imbolnavirilor).

Amplasat pe perete, display-ul Sony ofera acces fiabil, usor si rapid la informatii si asigura furnizarea prompta a mesajelor medicale datorita diagonalei impresionante de 50''. Prin comunicarea constanta cu pacientii, Spitalul de Pediatrie Pitesti nu numai ca reuseste sa fluidizeze traficul intens al acestora, ci obtine si un management imbunatatit al proceselor operationale, raspunzand cu succes tuturor solicitarilor.

Prin solutiile de ticketing si afisare implementate, unitatea medicala ofera experiente mai placute pacientilor prin eliminarea incertitudinii si a stresului privind asteptarea si beneficiaza de date statistice ce contribuie la imbunatatirea serviciilor medicale.

Parteneriat de durata

GBC®, oferim mult mai mult decat un serviciu, impreuna construim un parteneriat de durata. Asiguram servicii de design, proiectare, instalare si punere in folosinta. Oferim sesiuni de instruire pentru a ne asigura ca obtii beneficiile maxime si ROI rapid in urma proiectului. Servicii de mentenanta si service menite sa prelungeasca ciclul de viata al proiectului tau sunt oferite 24/7 prin programul de asistenta helpdesk.gbc.ro.