Universitatea de Medicina si Farmacie - Centrul de Preventie Stomatologica Bucuresti

Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila" este prima universitate de medicina si farmacie din Romania care se bucura astazi de un binemeritat prestigiu si recunoastere in mediul academic national si international, un adevarat lider al educatiei medicale romanesti.

Un proces de comunicare cursiv, rapid si adaptat celor mai noi tehnologii


La 160 de ani de existenta, obiectivul fundamental al UMF "Carol Davila" il constituie continuarea eforturilor de transformare a institutiei intr-o universitate de elita pe plan mondial, fiind una dintre primele 500 de universitati ale lumii. Potrivit viziunii strategice a UMF "Carol Davila", studentii Facultatii de Medicina Dentara sunt priviti precum niste parteneri cu drepturi egale si depline ai comunitatii academice.

GBC a venit  in intampinarea nevoii Centrului de Preventie Stomatologica din cadrul UMF "Carol Davila" din Bucuresti prin designul, proiectarea si implementarea solutiilor de comunicatie si telecom in cadrul institutiei.

Astfel, in interiorul cabinetelor (salilor de clasa) au fost integrate solutii de telefonie SIP, PBX, avand la baza echipamente Panasonic:

✔ Centrala telefonica Panasonic, cea mai noua solutie de unificare a comunicatiilor, ce reduce costurile de comunicare si de infrastructura, dar si cheltuielile de functionare si mentenanta.
✔ Cartela Panasonic SLT I/F cu 16 porturi analogice si Caller ID
✔ Cartela Panasonic Analog Trunk cu 6 linii CO si  Caller  ID
✔ Cartela Panasonic Expansion Master cu 3 porturi pentru interconectare cabinete
✔ Telefoane digitale Panasonic cu display LCD, 8 taste flexibile si tasta de navigare
✔ Telefoane digitale Panasonic cu fir, afisaj LCD, caller ID si posibilitatea de a memora pana la 50 de numere in agenda
✔ Telefoane analogice Panasonic cu afisaj LED, Caller ID si posibilitatea de a memora pana la 50 de numere in agenda
✔ Telefoane analogice Panasonic cu design compact, functie Flash si posibilitatea de montare pe perete
✔ Telefoane DECT cu afisaj LCD mare, robot digital, caller ID si receptoare multiple
✔ Fax Panasonic cu hartie termica, robot telefonic digital de 18 minute, memorie documente 28 de pagini la receptie si afisaj LCD cu 2 linii pentru afisarea numarului si a numelui apelantului

Solutia digitala si hibrida implementata de GBC® la Centrul de Preventie Stomatologica din cadrul UMF "Carol Davila" din Bucuresti a inlocuit complet solutia analogica deja existenta a sistemului de telefonie si comunicatii in interiorul cabinetelor (salilor de clasa) si ofera acum posibilitatea a initia apeluri din si in exterior prin transferul apelului de la si catre un operator de telefonie mobila, facilitand astfel comunicarea interna si externa.

Parteneriat de Durata

Noi, la GBC, oferim mult mai mult decat un serviciu, impreuna construim un parteneriat de durata. Asiguram servicii de design, proiectare, instalare si punere in folosinta. Oferim sesiuni de instruire pentru a ne asigura ca obtii beneficiile maxime si ROI rapid in urma proiectului. Servicii de mentenanta si service menite sa prelungeasca ciclul de viata al proiectului tau sunt oferite 24/7 prin programul de asistenta helpdesk.gbc.ro.