Totemuri, infochioscuri si sisteme de ticketing

Totemurile si infochioscurile pot fi amplasate in zone strategice ale spitalului, facilitand pacientilor accesul rapid la informatii esentiale despre consultatii, programari si instructiuni despre pregatirea pentru proceduri. In plus, integrarea unui sistem de ticketing in infrastructura va simplifica gestionarea programarilor si ofera acces la informatii in timp real despre fluxul pacientilor si performanta clinica. Pe langa inovatie si ingrijirea pacientilor, creeza scenariul pentru a ajusta resursele si pentru a satisface nevoile in continua schimbare ale spitalelor, clinicilor sau centrelor de ingrijire.

 

Sisteme de informare si self check-in


Cu un sistem avansat si usor de utilizat de programare, pacientii pot beneficia de serviciile medicale mai usor, rapid si eficient pentru a avea grija mai prompt de sanatatea lor. Programarile se pot realiza online de pe laptop sau calculator, call center sau prin intermediul telefoanelor inteligente. Sistemul faciliteaza procesul inca de la inregistrarea pacientului. Pacientii pot afla informatii utile si pot fi ghidati catre medicii la care sunt programati de pe display-ul LCD.

Integrarea in sistemul de programare si gestionare a cozilor de asteptare cu un kiosk interactiv de digital signage ofera pacientilor acces mai usor la informatii si o metoda simpla de a se inregistra singuri. Totodata, pacientii pot verifica programului medicului si pot realiza programari in mod corespunzator, fara a sta la coada la receptie.
Beneficiile rezultate se reflecta atat in cazul personalului medical deoarece volumul lor de munca este redus si se pot concentra pe sarcini importante, cat si pentru pacienti ce se vor bucura de o experienta personalizata ce va imbunatati si gradul lor de satisfactie privind serviciile medicale.


Functiile utile ale infochioscurilor cu tichete:
✔ Ticket smart – Pacientul scaneaza un cod QR cu smartphone-ul personal si primeste un link de unde poate alege serviciul medical de care este interesat. In plus, ticketul virtual afiseaza timpul de asteptare ramas si porneste o alerta cand a venit randul pacientului;
✔ Ticket SMS – Pacientul are optiunea de a alege un ticket virtual SMS in loc de unul printat dupa ce alege servicul medicat dorit. Dupa introducerea numarului de telefon pe ecranul infochioscului, va primi pe telefonul mobil numarul ticketului, titlul serviciului medical ales si timpul de asteptare;
✔ Verificarea timpului de asteptare – Pacientul scaneaza codul OR de pe ticketul printat cu smartphone-ul personal, iar pe telefon primeste informatii legate de timpul de asteptare ramas si numarul sau din rand;
✔ Identificarea pacientului cu un card – Se poate realiza fie prin inserarea cardului in infochisc, fie printr-un card contactless, iar dupa recunoasterea datelor de identificare se elibereaza un ticket cu un numar pentru a realiza urmatorul pas in primirea serviciului medical;
✔ Programari – Pacientul alege optiunea de “Programare” de pe display-ul kiosk-ului si introduce codul de booking primit si confirmat dinainte. Daca codul este corect aparatul printeaza ticketul, iar pacientul beneficiaza de prioritate.

Un aspect foarte important de mentionat este accesibilitatea utilizarii infochiscurilor cu serviciul de tickete pentru persoanele cu dizabilitati datorita sistemului Braille.
Abordarea digitalizata reprezinta viitorul sanatatii. Trecerea spitalelor, clinicilor, cabinetelor la platforme automatizate duce la valorificarea serviciilor de ingrijire oferite pacientilor, medicilor si administratiei.

Parteneriat de durata

Noi, la GBC®, oferim mult mai mult decat un serviciu, impreuna construim un parteneriat de durata. Asiguram servicii de design, proiectare, instalare si punere in folosinta. Oferim sesiuni de instruire pentru a ne asigura ca obtii beneficiile maxime si ROI rapid in urma proiectului. Servicii de mentenanta si service menite sa prelungeasca ciclul de viata al proiectului tau sunt oferite 24/7 prin programul de asistenta helpdesk.gbc.ro.