Sisteme de apelare asistente, de alarma si de localizare

Sistemul de apelare al asistentelor reprezinta inovatia domeniul medical, elementele definitorii find constituite de functiile specifice de notificare a situatiilor critice si acuratetea localizarii pacientilor. Posibilitatea de personalizare a alarmelor in functie de gravitatea situatiei, respectiv pacient, asigura eficienta operationala. Acordarea tratamentelor corespunzatoare fiecarui pacient si stocarea informatiilor ajuta la evidentierea istoricului acestuia.

Sisteme benefice complete pentru spitale si clinici


De la izolat la integrat. Intr-o lume conectata, functii utile precum sistemul de apelare al asistentelor nu mai este o singularitate tehnologica, ci parte a unui ecosistem complet.

Tehnologia ofera personalului medical puterea de a lua cele mai bune decizii intr-un mediu in care timpul este vital. Rezultatul? Tratament de inalta calitate pentru pacienti, eficienta sporita pentru profesionistii din domeniul sanatatii si siguranta pentru toti. Solutille noastre pentru zona medicala se caracterizeaza prin fiabilitate si pot fi integrate simplu in spitale, clinici, centru de ingrjire pentru seniori si persoane asistate.

Beneficii:
✔ Sistem fiabil si sigur special adaptate cerintelor din domeniul sanatatii
✔ User friendly pentru asistente medicale, pacienti, rezidenti si tehnicieni
✔ Sistem inovativ datorita tehnologiei avansate si design-ului discret

Sisteme ce pot fi integrate:
✔ Sistem de apelare al asistentelor
✔ Alarma personala si de localizare a pacientului la nivel de camera
✔ Distribuirea inteligenta a alarmelor, fluxurilor de lucru si insight-urilor
✔ Platforma deschisa si integrari

Ce este unic la sistemul de apelare a asistentelor implementat de noi?
✔ Solutii cu fir sau fara fir, dar si o varianta cu ambele
✔ Interfon digital cu un ecran clar
✔ Autentificarea identitatii
✔ Mecanisme multiple de rezerva (fall-back)
✔ Integrare simpla cu parti terte
✔ In conformitate cu standardul VDE (modelul wired)

Odata configurata infrastructura wireless, se poate asocia foarte usor sistemul de alarma personala si de localizare a pacientului la nivel de de camera cu un sistem fix wireless de solicitare a infirmierelor.
Scopul principal al sistemului de alarma personala si de localizare este siguranta pacientilor si personalului medical, in timp ce se bucura de o libertate deplina de miscare.
Pacientii si infirmierii poarta un dispozitive portabile, cu propriul profil, care pot fi adaptate in functie de nevoile personale ale fiecarui pacient sau rezident. In acelasi timp, dispozitivele ofera o localizare precisa la nivelul de camera in cadrul institutiei. Pentru a evita stigmatizarea, pacientii, rezidentii si asistentele poarta acelasi model de dispoztive wireless. Fiecare dispozitiv poate fi configurat astfel incat sa fie adaptat la nevoile individuale si la istoricul fiecarui pacient. Astfel, este conturat un scenariu sigur in care personalul medical este notificat daca un un pacient se rataceste sau fuge si este tot timpul la curent cu locatia sa.

Pentru a reduce nivelul de stres sau oboseala, alarmele sunt prioritizate intr-un mod inteligent:
✔ Diferite tipuri de alarme care permit prioritizarea si dirijarea inteligenta: apel personal, alarma de ratacire, alarma de fuga, alarma de agresiune
✔ Fiecare alarma include si localizarea exacta a camerei: gasiti si ajutati rapid pacientul, rezidentul sau un membru al personalului
✔ Atunci cand o asistenta medicala se afla in apropierea unui pacient care s-a ratacit, nu sunt trimise alarme inutile, iar controlul usilor se adapteaza automat
✔ Control automat al usilor se realizeaza pe baza profilului si programului zilei
✔ Identificarea si anularea simpla a alarmei: in momentul in care dispozitivul asistentei este aproape de cel al pacientului, alarma este anulata
✔ Trasabilitate: toate evenimentele sunt pastrate intr-o baza de date

Localizarea pacientului este precisa la nivel de camera datorita tehnologiei patentate, ce ofera un raspuns prompt la cerintele in evolutie rapida in materie de siguranta si libertate de miscare a rezidentilor, pacientilor si personalului din zona serviciilor de ingrijire si tratament.
Realizati mai mult cu mai putin si cresteti eficienta prin automatizarea fluxurilor de lucru operationale si de ingrijire.

Parteneriat de durata

Noi, la GBC®, oferim mult mai mult decat un serviciu, impreuna construim un parteneriat de durata. Asiguram servicii de design, proiectare, instalare si punere in folosinta. Oferim sesiuni de instruire pentru a ne asigura ca obtii beneficiile maxime si ROI rapid in urma proiectului. Servicii de mentenanta si service menite sa prelungeasca ciclul de viata al proiectului tau sunt oferite 24/7 prin programul de asistenta helpdesk.gbc.ro.